Customer Experience Manager
Employee Experience Manager

04/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Employee Experience zaczyna gościć w Contact Center
Kontynuując temat konferencji Trendy Contact Center i inspirując się komentarzem magazynu „Employee Experience Manager”, postanowiłem rozszerzyć moje wnioski w najgłówniejszych trendach Contact Center...
Czas zmienić HR na People & Culture
Jako Head of People & Culture wspiera adaptację pracodawcy do zmian społecznych, gospodarczych, technologicznych i procesowych, co – jak twierdzi – jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności i efektywności operacyjnej organizacji... Rozmowa z Joanną Tonkowicz, Head of People & Culture w adsystem, HR & EB Business Strategist, Gallup Certified Mentor
Różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych firmach
Employee Experience weszło na salony polskiego biznesu i jest to dziś gorący temat. Wygląda na to, że nie zagości tu chwili, ale zostanie na długo. Wraz ze zmieniającą się na niekorzyść demografią oraz coraz większą konkurencją, będzie rosło znaczenie dbania o doświadczenia pracowników...
Elastyczność w pracy i Employee Experience
Okazuje się, że spędzanie trochę czasu w biurze jest lepsze niż całkowita praca zdalna, pod warunkiem, że nie jest to pełne pięć dni w tygodniu. Tak można podsumować jednym zdaniem najnowszy raport „Qualtrics 2024 Employee Experience Trends”...
Buddy: kluczowa rola w procesie onboardingu
W wielu firmach wskaźnik rotacji voluntary (czyli dobrowolnych odejść) korelowany ze stażem pracy, pokazuje jasno, że najwięcej odejść jest w pierwszych miesiącach od rozpoczęcia pracy. Co więc dzieje się nie tak, że proces onboardingu powoduje obecnie tyle negatywnych doświadczeń, że pracownik nie czuje dopasowania i w efekcie decyduje się na zmianę zawodowych planów?...
Niech idea tworzenia wyjątkowego EX będzie wspólną misją całej organizacji
Pytana o to, dlaczego warto inwestować w Employee Experience, powołuje się na badania Josh’a Bersin’a i wymienia kilka danych - m.in. że firmy, które inwestują w EX 2,2 razy częściej przekraczały cele finansowe; 2,4 razy częściej zachwycały klientów; 5,1 razy częściej angażowały i zatrzymywały pracowników; 4,3 razy częściej efektywnie wprowadzały innowacje, a ich pracownicy 3,7 razy częściej dobrze zaadaptowali się do zmian... Na 10 pytań odpowiada Anna Łapińska, ex-Global Head of Employee Experience w OLX Group

"Employee Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Employee Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Employee Experience.

Integralną częścią e-magazynu „Employee Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Employee Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Patient Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Employee Experience Manager” (i tym samym magazynów „Customer Experience Manager”). W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do e-wydań magazynów „Employee Experience Manager” oraz „Customer Experience Manager”, a także sześć wydań papierowych magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisach exmanager.pl, cxmanager.pl i pxmanager.pl, ani na łamach magazynów.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?