Customer Experience Manager
Employee Experience Manager

01/2025

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Zaangażowanie pracownika – czyli co?
Mówi się, że zaangażowani pracownicy to motor napędowy rozwoju firmy. To oni są bardziej kreatywni, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich, chętniej wychodzą poza utarte schematy i współtworzą sukces organizacji. Zgodnie z raportem Gallup „State of the Global Workplace 2023” firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają nawet o kilkanaście procent wyższą produktywność...
W pracy ważne jest zdrowie psychiczne
Zamiast skupiać się wyłącznie na reagowaniu, powinniśmy stawiać na budowanie systemów wspierających zdrowie psychiczne – podkreśla rozmówczyni magazynu. Dodaje, że kluczowe jest równoczesne wsparcie na dwóch płaszczyznach: indywidualnej, oferując pracownikom dostęp do terapii i warsztatów, oraz systemowej, eliminując źródła stresu i projektując regenerujące środowisko pracy...
Wdrażamy zmiany w wyniku badań EX
Wiele organizacji regularnie prowadzi badania satysfakcji, eNPS, wśród swoich pracowników, nie mając wątpliwości, że jest to kluczowy element budowania kultury human-centric. Informacje zwrotne od pracowników pozwalają działać w cyklu ciągłego wprowadzania potrzebnych zmian, zarówno dotyczących doświadczeń klientów jak i samych pracowników...
Budowanie zaufania w małym zespole - klucz do pozytywnego EX
Employee Experience jest w każdej organizacji, niezależnie od tego czy użyjemy angielskiego zwrotu, polskiego odpowiednika, czy w ogóle zignorujemy jakąkolwiek nazwę na zespół odczuć i postaw określających doświadczenie pracownika. To właśnie ono staje się jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej marki pracodawcy i należy zwrócić na to doświadczenie uwagę zarówno w dużych, jak i w małych zespołach, a może w szczególności w tych małych...
Czy jest sens tworzyć sens w pracy?
Początek roku to czas refleksji i planowania – również w kontekście pracy, w której spędzamy dużą część życia. W czasach niepewności pytanie o sens zawodowych działań nabiera szczególnej wagi. Czy to, co robimy, ma wartość dla nas i innych? Okazuje się, że poczucie sensu to nie tylko osobista potrzeba, ale także kluczowy element budowania zaangażowania i sukcesu organizacji...
Trendy w pracy przyszłości
Już jest dostępna 5. edycja “Future of Jobs Report”, raportu wydawanego corocznie przez World Economic Forum. To wielki i ważny raport - warto do niego sięgać regularnie, aby rozumieć trendy w pracy przyszłości...
Czas na gorsze Employee Experience, czyli koniec ery pracy hybrydowej
Praca hybrydowa, choć początkowo miała stać się nowym standardem funkcjonowania wielu firm, coraz częściej ustępuje miejsca tradycyjnemu modelowi biurowemu. Dlaczego niektórzy pracodawcy rezygnują z tej elastyczności, choć wielu pracowników docenia jej zalety? Główne powody to zwiększona kontrola, efektywność pracy oraz potrzeba wzmacniania kultury organizacyjnej...
EX to fundament przyszłości każdej nowoczesnej organizacji
Jako Employee Experience Manager podkreśla, że proces tworzenia dobrego Employee Experience (EX) to wciąż dynamiczna praca, która wymaga elastyczności oraz wsparcia zarządu i menedżerów. Według niego, kluczowe jest słuchanie pracowników i ciągłe dostosowywanie działań do ich potrzeb, a pandemia tylko uwypukliła znaczenie budowania poczucia przynależności w czasach pracy hybrydowej... Na 10 pytań odpowiada Michał Zydor, Employee Experience Manager w SoundCloud...

"Employee Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Employee Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Employee Experience.

Integralną częścią e-magazynu „Employee Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Employee Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Patient Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Employee Experience Manager” (i tym samym magazynów „Customer Experience Manager”). W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do e-wydań magazynów „Employee Experience Manager” oraz „Customer Experience Manager”, a także sześć wydań papierowych magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisach exmanager.pl, cxmanager.pl i pxmanager.pl, ani na łamach magazynów.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?