Customer Experience Manager
Employee Experience Manager

03/2024

Kup ten numer w formie: papierowej (wysyłka InPost Kurier lub Paczkomat) lub e-wydania! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Dlaczego PZU rozwija strategie związane z EX właśnie teraz i jak planuje je doskonalić w najbliższej przyszłości?
W czasie dynamicznych zmian na rynku, rozwijanie podejścia Employee Experience (EX) jest wręcz koniecznością, jak również wyrazem odpowiedzialności wobec ludzi, których firma zatrudnia. Strategię można dość łatwo skopiować, ale sposób jej realizacji i kulturę organizacyjną – już nie...
W jaki sposób EX można wpleść w codzienne działania HR, a jednocześnie uczynić zobowiązaniem całej organizacji?
Mimo że zespół zarządzania doświadczeniami pracowników w PZU jest umiejscowiony w strukturze obszaru Learning & Development, podejście EX nakreśla zadania nie tylko dla HR, ale dla każdego lidera, a nawet pracownika...
Czy istnieje uniwersalny model Employee Experience?
Często spotykam się z pytaniem, czy istnieje uniwersalny model Employee Experience (EX), który z powodzeniem można zastosować w dowolnej organizacji. Za każdym razem, gdy słyszę to pytanie, muszę przyznać, że odpowiedź może być nieco rozczarowująca dla pytającego – brzmi ona bowiem zawsze: NIE...
EXM to był krok w dobrym kierunku
Pytana o to, kto w PZU pracuje nad Employee Experience, odpowiada, że... cały HR. Że w każdym zespole są osoby, które kierują grupą projektową albo biorą udział w inicjatywach związanych z poprawą doświadczeń pracowników...
Employee Experience w Polsce w 2023 roku - Złożoność w budowaniu doświadczeń pracowników w różnych typach organizacji
Wartość wskaźnika Employee Net Promoter Score (eNPS) w badaniach przeprowadzonych na próbce 1000 Polek i Polaków wskazuje wynik eNPS równy wartości -9. W nurcie metodologii eNPS oznacza to, że ponad 39 proc. pracowników stanowią Krytycy, którzy nie polecą firmy, w której pracują swoim bliskim i znajomym, mogą również negatywnie się o niej wypowiadać na zewnątrz...
Sposoby i narzędzia, które pozwolą zacząć budować Employee Experience
Amerykańska firma Zappos bijąca wszelkie rekordy popularności w zakresie dostarczania swoim klientom wyjątkowych doświadczeń (ich misją nie jest sprzedaż, ale jak sami mówią uszczęśliwianie klientów), przyjęła dość oryginalny sposób rekrutowania nowych pracowników...
10 tipów na bardziej partnerskie Candidate i Employee journey
Czy budowanie ścieżek rozwoju klienta lub pracownika wymaga gigantycznych nakładów i zatrudnienia zewnętrznych konsultantów? Wbrew pozorom nie. Oto kilka przykładów, jak w bezkosztowy sposób skuteczniej rozwijać w firmie obszary Customer i Employee Experience...
Okiem badacza: Pulse Check i nie tylko
Okres między wdrożeniem pracownika do pracy a jego odejściem z organizacji to etap, który trwa najdłużej, dlatego też wachlarz pomiarów jest tu znacznie bardziej rozbudowany. Niemniej jednak, dwa pomiary zasługują na szczególną uwagę...
Mity i przekonania blokujące adaptację EX jako podejścia do HRM
Czy Employee Experience (EX) i zaangażowanie to pojęcia tożsame? Czy celem podejścia EX jest podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników? Czy Design Thinking jest odpowiedzią na wszystkie trudności związane z EX? Oto kilka mitów i przekonań blokujących adaptację Employee Experience jako podejścia do Human Resources Management, w skrócie HRM...
Wartości organizacji wspierają, czy hamują firmę?
Wyobraź sobie, że twoja organizacja, niczym statek, właśnie zacumowała do portu. Za chwilę ma wypłynąć na zupełnie nowe, szerokie wody oceanu. Potrzebuje do tego wyszkolonej załogi: nie tylko w zakresie kompetencji, ale też określonej postawy...
Jeżeli firma chce pracownika utrzymać, to musi inwestować w EX
Zgadza się z przewidywaniami analityka Josh’a Bersin’a, który mówi, że to nie jest czas hire, hire, hire, to jest czas tune, tune, tune. Jej zdaniem EX dla firmy oznacza konieczność zrozumienia „podróży pracownika”: co jest dla pracowników ważne, jak ma wyglądać jej/jego relacja z firmą i w jaki sposób chce być obsługiwana/y...

"Patient Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Patient Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Pantient Experience i funkcjonowaniem placówek medycznych.

Integralną częścią e-magazynu „Patient Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Patient Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager” (i tym samym magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”). W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do e-wydań magazynów „Patient Experience Manager” oraz „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”, a także sześć wydań papierowych magazynu oraz dostęp do platformy INSIGHT, czyli dostęp do całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisach pxmanager.pl, cxmanager.pl i exmanager.pl, ani na łamach magazynów.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?