- W grudniu 2023 roku, czyli po II edycji X SUMMIT otrzymaliśmy od uczestników nie tylko ten dobry feedback, tj. że było super, że świetny networking i organizacja, ale także tzw. konstruktywną krytykę - że mieli niedosyt, że chcieliby na scenie zobaczyć więcej praktyków, a w prelekcjach więcej case study. Nie dyskutowaliśmy z tym! Opracowaliśmy agendę, która - moim zdaniem - jest po prostu świetna i odpowiada na te niezaspokojone w zeszłym roku potrzeby uczestników - przyznaje Bartek Matusiak, redaktor naczelny magazynów "Customer Experience Manager" i "Employee Experience Manager" i zarazem pomysłodawca i współorganizator konferencji X SUMMIT.

Dodaje, że III edycja będzie wyjątkowa pod każdym względem.

Zaprosiliśmy świetnych praktyków CX i EX, w tym z Berlina, Wiednia i Londynu. Każda prelekcja w blokach Customer Experience i Employee Experience będzie merytoryczna, czego osobiście postanowiłem dopilnować, a ponadto w każdej prelekcji będzie case study - zapewnia Matusiak.

Na tym jednak nie koniec nowej jakości merytorycznej, jak ją określa pomysłodawca.

- W agendzie pojawiły się dwa nowe bloki, czyli WORKSHOP ON STAGE i FUTURE. Pierwszy z nich to warsztaty ze sceny, które poprowadzą Anna Karasińska i Lena Budzisz z EWL Group, Joanna Tonkowicz z adsystem oraz Aleksandra Naborczyk-Staniewska z Solenis. To będzie ciekawy eksperyment i nie mogę się go już doczekać! W drugim bloku prelegentki przekażą sporo wizji przyszłości CX, m.in. Futures Thinking i Speculative Design (Katarzyna Anosowicz z Warner Bros. Discovery), indeksu BrandZ (Ewa Davenport z Kantar Londyn, która może pochwalić się tytułem Inspiring Women in CX Awards Series WINNER 2023) oraz phygital (Izabela Franke z Future Mind) - wylicza Bartek Matusiak.

Podkreśla, że istotnym elementem również w tym roku, będzie networking.

- Nasze konferencyjne foyer będzie całkowicie zapełnione. Znajdzie się w nim również ogromna ściana FEEDBACK WALL, którą będą uzupełniać wszyscy uczestnicy. Cały zaś networking będzie w tym roku miał też nowoczesny wymiar, ale nie mogę więcej na ten temat powiedzieć, bo to niespodzianka. Powiem tylko, że będzie łatwo i ciekawie nawiązać branżowe rozmowy - przyznaje pomysłodawca X SUMMIT.

Pełna agenda III edycji konferencji X SUMMIT dostępna jest na stronie www.xsummit.pl (w tym wersja PDF - wystarczy kliknąć i pobrać).

Konferencję organizują sprawny.marketing i redakcja magazynu "Employee Experience Manager".