"Bliżej Siebie" – kampania, która zmienia rynek pracy

Kampania "Bliżej Siebie" to unikalna platforma wymiany wiedzy i doświadczeń, łącząca przedstawicieli biznesu, organizacji pozarządowych oraz instytucji publicznych. W jej ramach podejmowane są tematy kluczowe dla współczesnego rynku pracy, takie jak wypalenie zawodowe, różnorodność i inkluzywność (DEI) czy budowanie poczucia przynależności w miejscu pracy.

- Nasza kampania inicjuje otwarte dyskusje, przełamuje tabu i realnie wpływa na rzeczywistość poprzez szerzenie najlepszych praktyk i dostarczanie rzetelnej wiedzy – mówi Agata Swornowska-Kurto, prezes Grupy ArteMis, pomysłodawczyni i organizatorka kampanii.

Zdrowie psychiczne i komunikacja w centrum uwagi

W poprzednich edycjach kampanii oswajano temat zdrowia psychicznego w środowisku pracy, pokazując, że miejsce pracy może i powinno być przestrzenią do rozmów o samopoczuciu i emocjach. Kluczowym elementem kampanii jest także promowanie efektywnej komunikacji, w tym umiejętności udzielania konstruktywnego feedbacku oraz doceniania pracowników.

Kampania kieruje szczególną uwagę na liderów, którzy muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Autentyczne przywództwo, oparte na samoświadomości, otwartej komunikacji i empatii, jest kluczowe dla budowania wspierającego środowiska pracy oraz atmosfery zaufania.

Trzecia edycja kampanii – co nas czeka?

W ramach tegorocznej edycji kampanii przewidziano szereg działań edukacyjno-informacyjnych. W planach są m.in.:

  • webinary i podcasty, w których eksperci będą dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem,

  • baza wiedzy dostępna dla wszystkich zainteresowanych na stronie kampanii,

  • ogólnopolskie badanie dotyczące zdrowia psychicznego w środowisku pracy.

Tegoroczne badanie będzie miało na celu uchwycenie zmieniaącej się percepcji sukcesu zawodowego i produktywności.

- Z jednej strony coraz głośniej mówi się o dobrostanie pracownika i potrzebie równowagi między pracą a życiem osobistym, z drugiej nadal dominuje tradycyjne podejście do sukcesu, mierzone wysokim wynagrodzeniem i awansem. Chcemy sprawdzić, czy jesteśmy świadkami zmian w tym zakresie – podkreśla Agata Swornowska-Kurto.

Dołącz do kampanii!

Trzecia edycja "Bliżej Siebie" to doskonała okazja, by zgłębić tematykę zdrowia psychicznego w miejscu pracy i dołączyć do grona firm i organizacji, które stawiają na przyjazną kulturę pracy. Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii blizejsiebie.info oraz w mediach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube.E

 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Employee Experience Manager". Kampania została objęta Honorowym Patronatem przez Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Głównego Inspektora Pracy, Centralny Instytut Ochrony Pracy-Państwowy Instytut Badawczy oraz Szefową Służby Cywilnej. Wsparcie zapewniły również takie organizacje, jak Polskie Stowarzyszenie Psychologii Organizacji, Pracodawcy RP, Krajowa Izba Gospodarcza czy Koalicja Bezpieczni w Pracy.

© ℗ Wszelkie prawa zastrzeżone