Nowa rola obejmuje projektowanie i koordynowanie badań opinii pracowników, analizę wyników oraz wdrażanie rekomendowanych zmian. Specjalista będzie również odpowiedzialny za tworzenie map doświadczeń pracowniczych, współpracę z zespołami Employer Branding oraz HR, a także wsparcie inicjatyw wpływających na postrzeganie marki pracodawcy.
- W LUX MED budujemy wyjątkową kulturę organizacyjną opartą o troskę o ludzi – naszych Pracowników i Pacjentów. Jako zespół Employee Experience tworzymy przestrzeń do słuchania głosu Pracowników i wprowadzania zmian, które są odpowiedzią na ich potrzeby - podkreśla znaczenie tej roli w organizacji Marta Kasiewicz, EB & EX Manager w LUX MED.
LUX MED szuka osoby, która posiada minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, potrafi analizować dane i projektować procesy, ma wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne, a także zna narzędzia badawcze, takie jak CAWI, ankiety czy wywiady pogłębione. Znajomość języka angielskiego również będzie istotnym atutem. Praca odbywa się w modelu hybrydowym, a zatrudnienie oferowane jest na podstawie umowy o pracę.E
Więcej szczegółów na stronie www.pracuj.pl.