W Archicom regularne spotkania dyrektorów i menedżerów z członkami zarządu stały się codziennością.
- Dzięki nim można na bieżąco przekazywać istotne informacje i kierunki działań do zespołów - podkreśliła.
Wspomniała również o cyklicznych wydarzeniach online, które pozwalają pracownikom całej Grupy pozostawać w kontakcie z kluczowymi celami i priorytetami firmy. Stachewicz zauważyła również, jak ważne są spotkania integracyjne. Przykładem jest coroczna impreza firmowa, która w tym roku odbyła się na terenie projektu Fuzja w Łodzi.
- To była doskonała okazja do rozmów, wspólnej zabawy i świętowania sukcesów z pracownikami Archicomu, Echo Investment i CitySpace - dodała.
Patrząc w przyszłość, Stachewicz zwróciła uwagę na wyzwania, jakie przyniesie rok 2025.
- Zarządzanie zmianami i wspieranie pracowników w adaptacji pozostaną kluczowymi zagadnieniami - podkreśliła, zaznaczając, że liderzy odgrywają wiodącą rolę w budowaniu zaangażowania.
Wspomniała także o programie „Become Manager”, który ma rozwijać umiejętności menedżerów, w tym w zakresie komunikacji międzypokoleniowej. Rozmowa dotyczyła również wpływu sztucznej inteligencji na Employee Experience.
- AI stanie się ważnym narzędziem upraszczania i integracji technologii wykorzystywanych przez pracowników - przyznała i zacytowała przy okazji wnioski z HR Tech Conference 2024, wskazując, że uproszczenie technologii będzie jednym z głównych priorytetów.
Co ciekawe, Stachewicz zwróciła uwagę na rozwój sztucznej inteligencji w obszarze mentoringu i coachingu.
- AI journaling i AI coaching to koncepcje, które będą szybko zyskiwać na popularności, jednak nadal wierzę, że to ludzie – mentorzy i coachowie – pozostaną niezastąpieni w tym procesie - podsumowała, przywołując myśl Adama Granta: „The most meaningful way to succeed is to help others succeed”.E
Cała rozmowa na łamach szóstego numeru magazynu "Employee Experience Manager".