W Archicom troska o doświadczenia pracowników jest codziennością, wpisaną w kulturę organizacyjną.

- Pytamy o opinie przy okazji różnych projektów ogólnofirmowych, wdrożeń nowych pracowników, szkoleń czy exit interview. To się dzieje nie tylko na poziomie działań HR-owych, ale także dzięki dialogowi, który prowadzą menedżerowie ze swoimi zespołami - podkreśliła menedżer Archicom.

Według niej łączenie Customer Experience z Employee Experience nie jest jedynie trendem przyszłości, ale rzeczywistością, która już nadeszła.

- Jeśli odpowiednio zadbasz o pracowników, to oni zatroszczą się o klientów. To esencja synergii CX i EX, którą widzimy w Archicomie - dodała Anna Stachewicz, przywołując myśl Richarda Bransona.

Przykładem tego podejścia w Archicomie jest integracja elementów CX w procesie wdrażania nowych pracowników.

- Każdy nowy pracownik poznaje nasze podejście do badania satysfakcji klientów. To stały element onboardingu, który pomaga zrozumieć priorytetowe wartości naszej organizacji i zadbać o potrzeby wdrożeniowe - wyjaśniła.

Po zakończeniu procesu wdrażania pracownicy mają możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami poprzez ankietę satysfakcji, która obejmuje również perspektywę CX...

Cała rozmowa na łamach szóstego numeru magazynu "Employee Experience Manager"